Post by downvanvisamthers on Mar 14, 2022 19:16:17 GMT -5
------------------------------------------
▶▶▶▶ Hidden Temple - VR Adventure ANDROID ◀◀◀◀
▶▶▶▶ Hidden Temple - VR Adventure IOS ◀◀◀◀
▞▞▞ geld hacken ▞▞▞
▞▞▞ Hidden Temple - VR Adventure 2022 version ▞▞▞
Geweldig!In combinatie met de juiste VR-headset wordt het een geweldig avontuur! Niet genoeg niveaus (slechts één) beetje de moeite waard om dit spel te proberen!
Dit was een SUPER leuk spel! De tekenstijl is echt uitstekend en de mechanica werken goed. Het is vrij kort, ik denk dat ik het in ongeveer 20 minuten heb doorstaan, maar het biedt een echt vermakelijke ervaring die ik ten zeerste aanbeveel. Bedankt voor het geweldige spel!
Zeer meeslepend en leuk om te spelen. Ik hoop dat er meer niveaus of iets beschikbaar komen.
Maar nadat ik er doorheen was, stopt het gewoon abrupt
Goed leuk spel voor VR, maar mijn enige nadeel is dat de spellen niet lang genoeg zijn. Er moeten meer niveaus worden toegevoegd.
Plezier
crasht net na het indrukken van play in vr-modus
Hidden Temple - VR Adventure Cabaran wyi
Hidden Temple - VR Adventure Sarguzasht rei
Ik weet niet waarom, maar het stopte
Enige klacht die ik heb is dat ik het in 30 minuten uit had. WAAAAYYY te kort. Gelieve niveaus toe te voegen!!
Bij gebruik van Moto g4 loopt het vast bij het openen van het spel
Ik wil meer! Absoluut een van de beste VR-games die er zijn. Geweldige sfeer, leuke puzzels (met behulp van geheugen, lateraal denken en observatie), eenvoudige schone kunst. Al met al een geweldige ervaring, maar ik was er in ongeveer 20 minuten doorheen. Hopelijk komen er nog meer levels, ik hoop het. Geweldig gedaan jongens!
Een fatsoenlijk genoeg spel om te spelen, koop slechts één 20 minuten-niveau voor het bedrag dat ik heb betaald, is een beetje dwaas.
Een goede als eenvoudige set puzzels, mooie tekenstijl, goed geluid en een heel kort spel. Na 25 minuten was het afgelopen, maar het was leuk om te spelen zolang het duurde. Misschien een beetje te duur voor de hoeveelheid inhoud.
De graphics waren geweldig voor een VR-game en ik had geen problemen om het te spelen. Ik wou dat het langer was en de puzzels moeilijker waren, maar ik hou van de richting van het spel. Vrij kort, maar veel als leuk!
Ten eerste las ik veel negatieve opmerkingen over zijn spel en behalve dat het niet compatibel is met sommige apparaten, zijn de mensen die zeiden dat "ik op dit niveau vastzit" zo dom. Het is een avonturenspel! Je combineert items om dingen te doen tijdens het spel, er zijn overal hints zolang je maar oplet. Kijk naar ALLES! Er zijn items verborgen. En degenen die zeggen dat het te kort is, weet je wel hoeveel tijd en moeite het kost om zoiets te doen? Ik ben eerlijk gezegd onder de indruk.
Beste vr tot nu toe zou graag willen dat meer niveaus geweldig werkten op Samsung edge7 en vitoba vr
Dit spel is geweldig. De gebruikersinterface is eenvoudig en gemakkelijk te navigeren, alle bedieningselementen worden gedaan met hoofdbeweging, dus het is compatibel met elke headset en de puzzels zijn goed. Het is een heel kort spel, maar zeker de moeite waard. Ik zou graag een ander spel als dit zien gemaakt.
Dit is de beste VR-game die ik tot nu toe heb gezien. Geweldige graphics, een leuk en uitdagend avontuur en gemakkelijke navigatie zonder onhandige magneettriggers. Goed gedaan, ontwikkelaars. Mijn enige klacht is dat er niet meer van dit soort avonturengames zijn.
Goed spel te makkelijk en veel te kort.
Dit is een van mijn favoriete VR-apps in de Play Store. Het is echt gepolijst en de game is behoorlijk meeslepend, ook al zijn de graphics meer cartoonachtig dan echt. Ik had veel plezier met het oplossen van alle puzzels en het verkennen van overal. Ik zou echt willen dat er meer van dit soort games waren voor Google-karton op Android. Ik hoop dat er in de toekomst meer VR-avonturen van deze auteur zullen zijn, want ze weten absoluut hoe ze het goed moeten doen.
je door de schatkamer heen bent gaat het beeld op zwart en heb je alleen nog maar geluid
Voor de prijs had ik verwacht dat de game langer zou zijn. Hoewel het zeker een plezierige ervaring is. Ik dacht dat ik meer (langer) zou krijgen voor deze prijs. Dit spel was erg leuk, maar het was veel te kort. Ik had er graag een tweede of derde deel van gehad!
Kort maar leuk avontuurtje en zeker een van de beste games voor Cardboard. Geen controller nodig, alles werkt door gewoon in de goede richting te kijken.
Death Worm™ Žaid. automat. gwpu
Het werkt niet. Als ik op de startknop druk, krijg ik gewoon een leeg scherm.
Ik heb hier echt van genoten. Beste VR die ik tot nu toe ben tegengekomen.
het was geweldig, maar voor $ 3,99 was het niet erg lang
Het spel is geweldig, maar ik zie dubbel beeld op mijn OnePlus One, met behulp van Iamcardboard's v2.0 kartonnen viewer. Mijn kijkersprofiel is correct geconfigureerd, aangezien andere VR-apps er prima uitzien.
Technisch zeer goed, hoewel een beetje laggy op mijn s6
Jammer dat het zo kort is.
Geweldig spel. Meer meer meer!
Mijn enige probleem was dat mijn lichaam aanvoelde alsof het in de vloer lag, maar toen liet ik het los en had het fantastisch. Meer alstublieft
Hidden Temple - VR Adventure ጀብዱ xwx
Goed gedaan maar veel te kort. Ik zou niet betalen als ik wist dat het zo kort was. Je kunt deze game verbeteren door twee of meer vergelijkbare niveaus toe te voegen en gamepad te integreren in plaats van een systeem te zien. In ieder geval een van de beste die ik heb gezien.
Hidden Temple - VR Adventure Dobrodružné gyxx
Mooi hoor
Kun jij deze beige blinde vlekken in het midden wegwerken? Ik zie ze in mijn Cardboard (N6p)
Hidden Temple - VR Adventure הרפתקאות fdx
Dit was een geweldig spel! Het was even wennen, maar het was absoluut een van de leukste games die ik tot nu toe heb gespeeld. Geweldig werk en ga zo door met het geweldige werk. Ik zag maar één ding en dat was als het een beetje zenuwachtig was. Het zou absoluut perfect zijn als je het net iets meer zou kunnen gladstrijken. Blijf dit soort spellen maken en ik zou bereid zijn te betalen voor dit plezier. GOED WERK!!!!!
Echt goed spel. Ik ben dol op de Adventure-games zoals Broken Sword, Myst en Dreamfall en deze game gaf me hetzelfde gevoel als bij de andere games.
Geweldig spel, misschien zal een laatste scène met een gigantische inca-god uitgaan dit verhaal afmaken omdat de hele muur praat over een mysterieuze boze god
Ik heb 3x betaald voor dit spel en het is nog steeds niet gedownload. Helemaal kapot!!!!
Het spel sluit zodra ik op start om te spelen in zowel de VR- als de normale modus. HAAT geld uitgeven aan games die niet werken. Ik zou het spel graag opnieuw beoordelen als ik het maar kon spelen! Hoe vraag ik mijn geld terug of los ik dit probleem op?
Verspilling van tijd en geld.